Szkolenia dla pielęgniarek i położnych w Poznaniu i Wrocławiu.

Szkolenia dla pielęgniarek i położnych.

 

EUROPEJSKIE CENTRUM KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO - Poznań
61-854 Poznań, ul. Mostowa 27 pok. 409, IV piętro
Tel: 61 610 10 98
Tel kom: 783 314 474

strona internetowa: www.eckp.poznan.pl

adres email: eckp@eckp.poznan.pl

 

Zapraszamy na  NOWE specjalizacje:

 

Pielęgniarstwo anestezjologiczne i intensywnej opieki
koniec naboru: 2017-10-01 koszt: 4200.00zł

Pielęgniarstwo chirurgiczne
koniec naboru: 2017-10-01 koszt: 4200.00zł

Pielęgniarstwo epidemiologiczne
koniec naboru: 2017-10-01 koszt: 4200.00zł

Pielęgniarstwo geriatryczne
koniec naboru: 2017-10-01 koszt: 4200.00zł

Pielęgniarstwo ginekologiczno-położnicze
koniec naboru: 2017-10-01 koszt: 4200.00zł

Pielęgniarstwo internistyczne
koniec naboru: 2017-10-01 koszt: 4200.00zł

Pielęgniarstwo onkologiczne
koniec naboru: 2017-10-01 koszt: 4080.00zł

Pielęgniarstwo operacyjne
koniec naboru: 2017-09-23 koszt: 4200.00zł

Pielęgniarstwo opieki paliatywnej
koniec naboru: 2017-10-01 koszt: 4200.00zł

Pielęgniarstwo pediatryczne
koniec naboru: 2017-10-01 koszt: 4200.00zł

Pielęgniarstwo psychiatryczne
koniec naboru: 2017-10-08 koszt: 4200.00zł

Pielęgniarstwo w ochronie zdrowia pracujących
koniec naboru: 2017-10-08 koszt: 4200.00zł

 

Zapraszamy na NOWE kursy specjalistyczne:

 

Edukator w cukrzycy
koniec naboru: 2017-09-23 koszt: 560.00zł

Endoskopia
koniec naboru: 2017-09-23 koszt: 710.00zł

Kompresjoterapia
koniec naboru: 2017-09-23 koszt: 430.00zł

Leczenie ran dla pielęgniarek
koniec naboru: 2017-10-21 koszt: 690.00zł

Monitorowanie dobrostanu płodu w czasie ciąży i podczas porodu
koniec naboru: 2017-09-23 koszt: 550.00zł

Resustytacja krążeniowo - oddechowa
koniec naboru: 2017-10-07 koszt: 430.00zł

Resustytacja krążeniowo - oddechowa noworodka
koniec naboru: 2017-11-11 koszt: 350.00zł

Szczepienia ochronne dla położnych
koniec naboru: 2017-10-07 koszt: 310.00zł

Wykonywanie i ocena testów skórnych
koniec naboru: 2017-09-23 koszt: 250.00zł

Wywiad i badanie fizykalne
koniec naboru: 2017-09-30 koszt: 750.00zł

Żywienie dojelitowe i pozajelitowe
koniec naboru: 2017-09-16 koszt: 670.00zł

 

Zapraszamy na NOWE kursy kwalifikacyjne:


Pielęgniarstwo anestezjologiczne i intensywnej opieki w położnictwie i ginekologii
koniec naboru: 2017-10-14 koszt: 1549.00zł

Pielęgniarstwo anestezjologiczne i intensywnej terapii
koniec naboru: 2017-09-23 koszt: 1549.00zł

Pielęgniarstwo epidemiologiczne
koniec naboru: 2017-09-23 koszt: 1549.00zł

Pielęgniarstwo kardiologiczne
koniec naboru: 2017-10-14 koszt: 1549.00zł

Pielęgniarstwo onkologiczne
koniec naboru: 2017-09-23 koszt: 1549.00zł

Pielęgniarstwo operacyjne dla pielęgniarek
koniec naboru: 2017-09-23 koszt: 1549.00zł

Pielęgniarstwo rodzinne dla położnych
koniec naboru: 2017-10-28 koszt: 1549.00zł

Pielęgniarstwo transplantacyjne
koniec naboru: 2017-09-23 koszt: 1549.00zł

 

 

EUROPEJSKIE CENTRUM KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO - Wrocław

50-048 Wrocław, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 13

Tel: 71 797 57 57
Tel kom: 783 371 474

strona internetowa: www.eckp.wroclaw.pl

adres email: eckp@eckp.wroclaw.pl

 

Zapraszamy na  NOWE specjalizacje:


Pielęgniarstwo anestezjologiczne i intensywnej opieki
koniec naboru: 2017-09-30 koszt: 5250.00zł

Pielęgniarstwo chirurgiczne
koniec naboru: 2017-09-30 koszt: 5250.00zł

Pielęgniarstwo epidemiologiczne
koniec naboru: 2017-10-21 koszt: 5250.00zł

Pielęgniarstwo ginekologiczno-położnicze
koniec naboru: 2017-09-30 koszt: 5250.00zł

Pielęgniarstwo internistyczne
koniec naboru: 2017-10-21 koszt: 5250.00zł

Pielęgniarstwo neonatologiczne
koniec naboru: 2017-10-21 koszt: 5250.00zł

Pielęgniarstwo onkologiczne
koniec naboru: 2017-10-21 koszt: 5250.00zł

Pielęgniarstwo operacyjne
koniec naboru: 2017-09-30 koszt: 5250.00zł

Pielęgniarstwo opieki długoterminowej
koniec naboru: 2017-10-21 koszt: 5250.00zł

Pielęgniarstwo opieki paliatywnej
koniec naboru: 2017-10-21 koszt: 5250.00zł

Pielęgniarstwo pediatryczne
koniec naboru: 2017-10-21 koszt: 5250.00zł

Pielęgniarstwo psychiatryczne
koniec naboru: 2017-10-21 koszt: 5250.00zł

Pielęgniarstwo ratunkowe
koniec naboru: 2017-10-21 koszt: 5250.00zł

Pielęgniarstwo rodzinne dla pielęgniarek
koniec naboru: 2017-10-21 koszt: 5250.00zł

Pielęgniarstwo rodzinne dla położnych
koniec naboru: 2017-10-21 koszt: 5250.00zł

Pielęgniarstwo w ochronie zdrowia pracujących
koniec naboru: 2017-10-21 koszt: 5250.00zł

 

Zapraszamy na NOWE kursy specjalistyczne:

 

Edukacja i wsparcie kobiety w okresie laktacji
koniec naboru: 2017-10-20 koszt: 550.00zł

Edukator w cukrzycy
koniec naboru: 2017-11-10 koszt: 510.00zł

Endoskopia
koniec naboru: 2017-09-22 koszt: 720.00zł

Kompresjoterapia
koniec naboru: 2017-10-20 koszt: 500.00zł

Leczenie ran dla pielęgniarek
koniec naboru: 2017-10-13 koszt: 490.00zł

Leczenie ran dla położnych
koniec naboru: 2017-10-13 koszt: 450.00zł

Monitorowanie dobrostanu płodu w czasie ciąży i podczas porodu
koniec naboru: 2017-10-13 koszt: 550.00zł

Ordynowanie leków i wypisywanie recept
koniec naboru: 2017-11-24 koszt: 450.00zł

Resustytacja krążeniowo - oddechowa
koniec naboru: 2017-09-01 koszt: 350.00zł

Resustytacja krążeniowo - oddechowa noworodka
koniec naboru: 2017-10-13 koszt: 310.00zł

Szczepienia ochronne dla pielęgniarek
koniec naboru: 2017-09-29 koszt: 280.00zł

Szczepienia ochronne dla położnych
koniec naboru: 2017-10-06 koszt: 190.00zł

Wykonanie badania spirometrycznego
koniec naboru: 2017-11-10 koszt: 500.00zł

Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego
koniec naboru: 2017-09-09 koszt: 250.00zł

Wykonywanie i ocena testów skórnych
koniec naboru: 2017-11-17 koszt: 340.00zł

Wywiad i badanie fizykalne
koniec naboru: 2017-09-15 koszt: 750.00zł

Żywienie dojelitowe i pozajelitowe
koniec naboru: 2017-10-06 koszt: 610.00zł

 

Zapraszamy na NOWE kursy kwalifikacyjne:

 

Pielęgniarstwo anestezjologiczne i intensywnej opieki w położnictwie i ginekologii
koniec naboru: 2017-09-22 koszt: 1549.00zł

Pielęgniarstwo anestezjologiczne i intensywnej terapii
koniec naboru: 2017-09-22 koszt: 1549.00zł

Pielęgniarstwo chirurgiczne
koniec naboru: 2017-10-20 koszt: 1549.00zł

Pielęgniarstwo epidemiologiczne
koniec naboru: 2017-10-06 koszt: 1549.00zł

Pielęgniarstwo kardiologiczne
koniec naboru: 2017-10-20 koszt: 1549.00zł

Pielęgniarstwo neonatologiczne
koniec naboru: 2017-10-20 koszt: 1549.00zł

Pielęgniarstwo onkologiczne
koniec naboru: 2017-10-13 koszt: 1549.00zł

Pielęgniarstwo operacyjne dla pielęgniarek
koniec naboru: 2017-10-13 koszt: 1549.00zł

Pielęgniarstwo opieki długoterminowej
koniec naboru: 2017-10-13 koszt: 1549.00zł

Pielęgniarstwo opieki paliatywnej
koniec naboru: 2017-10-13 koszt: 1549.00zł

Pielęgniarstwo rodzinne dla pielęgniarek
koniec naboru: 2017-10-06 koszt: 1549.00zł

Pielęgniarstwo rodzinne dla położnych
koniec naboru: 2017-10-06 koszt: 1549.00zł

Pielęgniarstwo środowiska nauczania i wychowania
koniec naboru: 2017-10-20 koszt: 1549.00zł

Pielęgniarstwo w ochronie zdrowia pracujących
koniec naboru: 2017-10-13 koszt: 1649.00zł

 

Komentarze użytkowników

#1  2015.10.20 11:23:21 ~Ala

Jak na moje skromne zdanie ceny specjalizacji z pielęgniarstwa anestezjologicznego to jak z kosmosu.

#2  2015.11.13 11:04:28 ~piel

Widze ze jest kurs pielegnacja pacjenta ze stomia , na psy to pielegniarstwo schodzi, na studiach walkowalismy o tym o tu jeszcze malo kurs musisz miec , ja pie.kam jak tak wogole moze byc , do czego doprowadzono nasz zawod i poziom naszego wyksztalcenia , ktos kto organizuje te kursy komplenie nie wie jaki jest progam studiow piel , zeby jescze kursy z tego robic dla pielegniarek , rozumiem opiekunek by dodaly sobie uprawnienia , ale pielegniaki ? Matko na psy chodzi poziom tego wszystkiego , blagam zmniencie ten ARCHAICZNY System zarzadzajacy w izbach bo doprowadzaja nasz zawod do paranoii .

#3  2016.01.12 10:35:04 ~....,,,,,

To samo z badaniami fizykalnymi. Rozumiem kurs USG tego kompletnie nie uczylismy sie ale program studiow pielegniarskich przynajmniej z ostatnich lat, jest specjalnie poszezony o Unijne wymogi i ilosc godzin z Badan Fizykalnych jest na Studiach na wysokim poziomie wiec nie rozumiem , kto nas wpuscil ta sytuacje ? Rozumiem doksztalcania jesli chodzi o nowoczesny sprzet, ale z reguly nie jest to wogole adekwatne na praktykach . Sama widzialam jak przychodza na praktyki mlode pielegniarki ktore sa na studiach licencjackich i zamiast uczyc je stosownie do programu to kaze im sie robic tylko iwylacznie toalety pacjenta a potem pretensje jak taka mloda pielegniarka przychodzi do pracy ze nic nie umie .

#4  2016.01.12 11:55:54 ~iza

Prośba do szanownych władz! Pielęgniarki po studiach nie powinny powielać swojej wiedzy na jakichś ,kursikach'', nie zdzierajcie z nich pieniędzy, bo i tak za marne grosze pracują! , nawet z wykształceniem wyższym. Może władze obudzą się wreszcie i zobaczą ze mamy inny model kształcenia, błagam nie krzywdźcie młodych pielęgniarek bo wszystkie uciekną na Wyspy. Tam nikt im nie będzie fundował kursów - ich kwalifikacje będą na najwyższym poziomie !

#5  2016.01.12 17:47:46 ~PAOLA

A KIEDY KURS Z WYDŁUBYWANIA TABLETEK DO KIELISZKÓW? ALBO KURS JAK PODSUNĄĆ PACJENTOWI BASEN? ALBO JAK PRZYSTAWIAĆ PIECZĄTKI?

#6  2016.01.12 17:57:53 ~piel

Szanowne koleżanki! Naprawdę jesteście aż tak tępe,żeby nie rozumieć,że rozliczne kursy to tylko i wyłącznie żyła złota dla izb.Dla nich liczy się tylko kasa,Was od zawsze miały w d.I to się nie zmieni,chyba że cudownie zmądrzejecie i przestaniecie latać bez opamiętania na niewiadomo co i po co.

#7  2016.01.12 18:04:12 ~aga

A może jeszcze kurs jak WYCIERAĆ tylek pacjentowi!

#8  2016.01.13 19:20:55 ~do 7

Nie tylko kurs,ale + karta.gdzie każdorazowe usunięcie odchodów należy potwierdzić pieczątką i podpisem piel.wykonującej tę operację.

#9  2016.01.14 05:56:55 ~piel

Biegacie na różne śmieszne kursiki jak owce,to nie dziwcie się,że organizatorzy wykorzystują waszą naiwność i na tym zarabiają.

#10  2016.01.22 23:10:43 ~gaga

Do niektórych to dociera.ale dopiero po wyłożeniu kasy na kursik :)

#11  2016.02.22 20:50:12 ~LIU 2

Jak czytam takie idiotyczne komentarze, to jedna myśl mi się nasuwa. Pielęgniarki, przepraszam teraz, głupie jednak są.Wszędzie na całym świecie kształcenie ustawiczne, czyli kursy są obowiązkowe. Przejdźcie kilka kursów i dopiero się wypowiadajcie. A czego , jak czego, wiedzy to bardzo w pielęgniarstwie brakuje, co można przeczytać powyżej. STRASZNE

#12  2016.02.23 09:03:36 ~do LIU2

Nie wiem jak jest na całym świecie,ale chyba nie jest rzeczą normalną,że pielęgniarka w Polsce uczestniczy w kształceniu podyplomowym resztkami sił,po dyżurach gdzie np sama zajmuje się 30 obłożnie chorymi,a żeby nie głodować z bieda-pensją musi pracować dodatkowo.Poza tym uzyskana specjalizacja może być papierkim do szuflady,bo wiele naczelnych uzupełnia braki kadrowe kimkolwiek-bez względu na kwalifikacje.Jeżeli nie masz bladego pojęcia o sytuacji pielęgniarek to nie reklamuj bogatych organizatorów szkoleń.

#13  2016.03.02 13:47:42 ~gaga

A ja jak czytam takie komentarze jak Twój ,to od razu nasuwa mi się jedna myśl - panna izbianka spragniona kasy:)

#14  2016.06.01 12:19:12 ~piell

Zdano pytanie p.ministrwi czy obawia się strajku ogólnopolskiego,odpowiedział,że nie.Bo dobrze wie,że pielęgniarek nie stać na to. Nie możecie się umówić i przez 1 rok nie podejmować żadnego kursu ,dopóki nie będziecie godnie zarabiać,pracować w warunkach,w których ta wiedza będzie możliwa do zastosowania. Za granicą jeśli chodzi o kursy,nie ma takiego wyścigu szczurów,jaki tworzą pielęgniarki w Polsce. Rośnie popyt,rośnie podaż.

#15  2016.06.01 12:30:26 ~gość 2

Te specjalizacie nigdy sie nie zwrócą! . To nabija tylko kasę wykładowcą na tych kursach a potem dodatkowe obowiązki ( bo lekarz musi się wyspać na dyżurach nawet recept nie chce wypisywać-to chory kraj ) Chyba że wyjedziesz z polski to tak.

#16  2016.06.01 14:37:43 ~piel

Przeszkolcie ministerstwo zdrowia jak będzie niedługo funkcjonować polska ochrona zdrowia bez pielęgniarek

#17  2016.06.01 15:06:16 ~piell

Te szkolenia,w obecnej sytuacji strajku,działają na mnie jak płachta na byka.NIE KURSOM _DZISIAJ !

#18  2016.06.01 15:08:45 ~piel

Dzisiaj nienawidzę pielęgniarstwa,nienawidzę dnia ,kiedy wybrałam ten zawód. Pora go rzucić,jak zrobiło kilka moich koleżanek.

#19  2016.06.01 17:53:29 ~piel

TE SZKOLENIA I ICH KOSZT TO KPINA Z POLSKICH WYKSZTAŁCONYCH I DOŚWIADCZONYCH PIELĘGNIAREK

#20  2016.06.01 22:22:07 ~PAOLA

OLAĆ SZKOLENIA !

#21  2016.06.02 16:03:35 ~w końcu zm

A po co robić te specjalizację, jak dziewczyny są przerzucane z oddziału na oddział gdy są braki w szpitalu. Mam to w nosie. Szkoda kasy i czasu.

#22  2016.06.02 16:23:14 ~piel

SZKOLENIOWCY MOGĄ OD NAS DOŚWIADCZONYCH PIELĘGNIAREK UCZYĆ SIĘ A NIE NA NAS ZARABIAĆ.

#23  2016.07.01 13:54:56 ~plg

Precz ze szkoleniami ! Niech się szkolą panie izbianki itp.najlepiej praktycznie na oddziałach.

#24  2016.07.01 21:32:11 ~ppp

Ja już się szkoliłam! i guzik z tego mam ! 2,5 roku studium medycznego ,potem staż 1 rok ,magisterium z wyróżnieniem 5 lat na UM ,następnie kurs za kursem i guzik przez duże G.PRECZ Z DOUCZNIEM!

#25  2016.07.01 21:36:39 ~ppp

TO PRAWDA TO ZDZIERANIE KASY!

#26  2016.07.02 05:36:20 ~xyz

Szkolenia dla idiotów,bo to tylko zdzieranie kasy.

#27  2016.07.04 21:30:38 ~Monika

Tak jest dosyć tych kursów ,zdzierają z nas ostatnia kasę to powinno się w końcu skończyć ,jestem za likwidacją izb pielęgniarskich i basta !

#28  2016.07.04 21:32:30 ~Gis

A jakie ceny za specjalizacje szok ! wolałabym wydać je na studia wyższe i zmienić ten pieprzony niewolniczy zawód !

#29  2016.09.20 12:13:43 ~MF

Ludzie dajcie spokój firny szkoleniowe muszą z czegoś żyć. Np. z pielęgniarek.

#30  2016.09.20 21:55:19 ~arti

Poziom jaki prezentuje ta firma to żenada .Chodzi tylko wyłącznie o kasę .Brak jakiejkolwiek zainteresowania obecnością uczestników (byłam świadkiem kiedy przez cały czas trwania kursu kwalifikacyjnego panie były tylko 2 razy na zajęciach )Praktyki na lewo także można sobie załatwić bo nikt tego nie sprawdza .Egzamin końcowy to praca zbiorowa Sprawa nadaje się tylko do telewizji lub prokuratury.

#31  2016.09.21 15:35:47 ~Do wszystk

To trzeba było studia skończyć żeby dojść wreszcie do:oczywista-oczywistość:)

#32  2016.11.16 13:13:54 ~greta

Jeszcze kursik jak podrapać się po tyłku,kiedy nie ma na to czasu

#33  2017.02.07 13:50:44 ~irena

To jest tak, jakby nauczycielowi po studiach z tyt. magistra oferować kursy z dziedziny pedagogiki, metodyki, andragogiki, psychologii rozwojowej dziecka - i to za takie właśnie pieniądze! To środowisko nie pozwoliłoby się tak ośmieszyć , jak robi to nasza grupa zawodowa . Pielęgniarki i położne biorą wysokie kredyty na specjalizacje lub kursy pracują , uczą się, poświęcają pieniądze, rodzinę , swój wolny czas i co? Jako nagrodę dostanie 50 zl więcej do podstawy

#34  2017.02.07 16:22:08 ~Ana

A może by tak szkolenie :"jak zaopiekować się 40 pacjentami na pojedynczym dyżurze"lub jak zmienić pościel 100 kilogramowemu choremu też pojedynczo itp

#35  2017.02.07 22:45:46 ~piel

Na szkolenie ze zleceń lekarskich wydano niemałe pieniądze a w moim miejscu pracy polegało to na złożeniu podpisu na liście bo akredytacja .

#36  2017.02.09 06:30:04 ~Pielęgniar

U mnie też tylko podpis i na koniec grudnia fikcyjny kurs.

#37  2017.03.06 23:43:27 ~I29

Zgadzam się w 100%z Panią nr 6

#38  2017.03.06 23:48:06 ~I29

Dlatego trzeba walczyć o podwyżki ale nie na wg specjalizacji bo to ukierunkowanie nie wykształcenie po co to panie z izb zrobiły po to by głupie pielęgniarki i położne posłusznie nabiału im kasa kieszenie i żeby mogły utrzymać swoje szkółki jeszcze trochę będzie kurs na zakładanie wenflonu

#39  2017.03.23 08:48:20 ~do38

A dla ciebie kurs poprawnej polszczyzny

#40  2017.03.23 08:52:40 ~do39

Kurs poprawnej polszczyzny,ale nie organizowany przez izby,bo tam niczego nie nauczą

#41  2017.04.03 16:28:46 ~6

Jak czytam te komentarze to stwierdzam, że pielęgniarki mądre nie są. Zacznijcie Panie myśleć zanim coś napiszecie. Wszędzie w świecie odbywa się kursy. Tylko mało kto o tym wie bo nikt nie interesuje się co pielęgniarki robią w świecie. Jest lepiej lub gorzej ale nie dyskwalifikuja same siebie.

#42  2017.04.03 17:29:09 ~do41

Izbowy trollu nie wypowiadaj się na temat pielęgniarek,spadaj stąd darmozjadzie

#43  2017.04.24 09:04:12 ~I29

To po co nam studiach korona tego co się uczymy. Jest niepotrzebne musimy później jeszcze raz tą samą wiedzę powtarzać i płacić za świętej a to wszystko po to żeby utrzymywać szkółki i izby. Jeszcze trochę zrobią kurs na zakładanie wenflonu

#44  2017.05.12 12:00:39 ~do 41

Czy wszędzie na świecie pielęgniarki żyją w nędzy pracując na jednym etacie idiotko?

#45  2017.05.12 15:21:19 ~Pielęgniar

Może specjalizację z pampersologii stosowanej?

#46  2017.05.12 15:31:59 ~infirmaria

No wreszcie ruszyłyście baby mózgownicą - ważny papier za którym nic nie idzie ( może tylko dla tych które to organizują od lat i pasą się na naszej kasie) a kończy się to jak kończy chyba nie muszę wchodzić w szczegóły! Żenada! nie dajcie się dalej wodzić za nosy.

#47  2017.05.12 17:36:20 ~alfa

38 lat pracuję w zawodzie pielęgniarki, ale takich jaj jak w ostatnich latach i dziś z kursami to nie było. Mój mąż pracuje w całkiem innym zawodzie. Za każde szkolenie na które wysyła go zakład dostaje wolne. My kiedyś też tak mieliśmy. Ale kiedy nastały izby i załatwiły sobie pieniądze unijne za które nabijają sobie kabzę to już przechodzi ludzkie pojęcie. Jak te pijawki wyciągają z nas kasę i bez urlopów szkoleniowych w swoim wolnym czasie dajemy się wkręcać w te kursy a potem po kursie latać za prezesem za jałmużną.

#48  2017.05.12 17:39:56 ~do 41

Polska stoi na samym końcu w ogonie za zarobkami a ty śmiesz porównywać nas ze światem, że cały świat się szkoli!

#49  2017.05.12 17:49:54 ~piel

Wiecie co, tak sobie myślę, po co szkoły i studia pielęgniarskie. Niech wyłapują z ulicy czy PUP wyślą na kursy i po świeżych kursach do pracy skoro nasze kształcenie było złe. Niektóre kursy są potrzebne, nie mówię nie, ale to co wymyślają to urąga nam.

#50  2017.05.15 09:44:12 ~Do 2

W izbach dobrze wiedzą jaki jest system kształcenia. A jak nie wiesz o co chodzi z tymi kursami to co powiem:chodzi o to żeby z nas wydoić jak najwięcej pieniędzy, przecież trzeba dbać zarobić swoim

#51  2017.05.15 09:53:11 ~Ja

6 i 9 maja swieta racje.

#52  2017.05.15 09:56:31 ~Do 32

Jestes bezbledna.super

#53  2017.05.15 10:05:22 ~Ja

Kiedy 35 lat temu konczylam Studium Pielęgniarskie od razu po dyplomie szłam na samodzielne dyżury bo wszystkiego nauczyła mnie szkoła. Dziś koleżanki kończą studia i bez dziesiątek kursów i kursiczkow nie mogą nawet plastra przykleić. W poprzednim ustroju każde szkolenie czy kurs finansowal pracodawca, Nie było tworu zwanego Izbami które żerują na pielegniarkach. A pielegniarki wystarczy postraszyc,ze bez danego kursu nie będą mogły dyzurowac i wszystkie jak czy zaiwaniaja na bzdurne często kursy .

#54  2017.05.21 08:59:21 ~Ann

Rozumiem wzburzenie, jednak dlaczego w większości komentarzy obraża się pielegniarki i zawód. Dlaczego się wyzywacie, czy to uzdrowi nasz system? Wstyd jeśli to ktoś przeczyta. Nie ma wśród nas jedności, więc jak chcecie coś naprawić? Pielegniarki u nas w Polsce sa naprawdę dobrze wyksztalcone. Kończyłam najpierw liceum ogrom wiedzy i to w dodatku lekarskiej. Wiedza natomiast doświadczenie nabywa się w pracy. Studia magisterskie dają papier, a wiedza jest ta sama. Jest nas bardzo malo, a w niedługim czasie będzie jeszcze mniej. Po prostu zdechniemy ze zmęczenia wykonując ta samą pracę za te same pieniądze z mniejszą obsadą personelu. Nad tym warto pomyśleć, bo każda pielęgniarka jest już na wagę złota. Polska zachodu co do kasy nie przebije.

#55  2017.05.21 09:23:01 ~piel

My siebie nie obrażamy,tylko wspólnego wroga.Jako pielęgniarka powinnaś to rozumieć.

#56  2017.06.01 16:55:04 ~Lila

Cena za kursik no no no ! Kto ustala te ceny ? Zarabiam ledwo 1700 zl .Z tego oplaty , życie , dojazdy do pracy i chore dziecko z niepelnosprawnoscią.Pytam kogo na te kursy stać?

#57  2017.06.02 00:20:57 ~do 56

Co cię obchodzą kursy,nie masz większych problemów niż wyrzucanie pieniędzy na niepotrzebny papier?

#58  2017.06.30 13:23:42 ~Ja1

Ja to wszystko mialam w studium i po dyplomie nie musialam robic zadnych kursow na kazda czynnosc pielegniarska. A teraz mgr tylko wlasne g.o moze zrobic bez kursu. A jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Większość tych kursów robiona jest z pieniędzy unijnych tylko o tym cicho sza,nikt nikogo o niczym nie informuje. Bo przecież naiwne pielegniarki wylicza gruba forse mimo iż sa pieniądze unijne. Ja robiłam kurs kwalifikacyjny na WSHE z opieki długoterminowej. Rok nauki za darmo,darmowe wyżywienie,noclegi za darmo,nawet zwrot kosztów podrozy oraz urlopy szkoleniowe.

#59  2017.06.30 16:39:02 ~Położna

Jak 28 lat temu kończyłam studium położnych to mogłam robić wszystko bez kursów. Teraz mam duże doświadczenie, magistra i nie mogę prawie nic bez kursów. Inżynier jak zdobędzie raz uprawnienia, to ma je na całe życie a nam nie wiadomo kiedy pozabierali uprawnienia i wymyślają ciągle coś nowego. Jeśli pracujesz 30 lat w zawodzie ciągle się ucząc nie jesteś specjalistą to kto nim jest? Ten bez doświadczenia po kolejnej szkółce?

#60  2017.08.09 20:35:11 ~piel

Szkole to ja się ale z języka. Trochę mi to zajęło zanim zrozumiałam. To jest mądra inwestycja koleżanki.

#61  2017.08.10 13:01:25 ~piel

Dorabiamy te HIENY z izb, podajemy kasę na tacy, marnujemy wolny czas powielając wiadomości, które już mamy nie wspomnę, że większe niż wykładowcy i co ztego mamy- GÓWNO

#62  2017.08.10 13:14:52 ~ja

Jeszcze się hieny nie nażarły? Jeszcze im mało?

#63  2017.08.10 14:04:01 ~irena

Na zachodzie preferuje się Uczelnie na której zdobyło sie wykształcenie a w Polsce specjalizacje tak szumnie nazywaną, bo organizowaną przez Panie z Izb. Czy Izbianki CHOCIAŻ się zastanowiły , skąd maja te biedne pielęgniarki wyczasnąć tyle pieniędzy NA TAK DROGIE DOKSZTAŁCENIE? MYŚLĘ , ŻE CZAS NAJWYŻSZY NA OGÓLNOPOLSKI PROTEST WYSTOSOWANY P/ CIWKO IZBOM W CALYM KRAJU

#64  2017.08.10 14:51:57 ~do63

Wystarczy zbojkotować dokształcanie

#65  2017.08.10 15:19:49 ~x

Kurs,goni kurs wszyscy na tym zarabiają a panie piel.kolekcjonują papierki warte tysiące.Takie czeki bez pokrycia:)GRATULACJE!

#66  2017.08.10 15:20:16 ~funia

Hmmmmmmmmmmm,izbowe zgarną więcej kasy z podwyżek pielegniarek ,a i na speckach i kursach zarobią! legalna mafia! no ale kto bogatemu zabroni!

#67  2017.08.10 16:51:23 ~piel.

Może wreszcie zaczniemy mieć oczy szeroko otwarte. Kiedyś , nie tak dawno wpis, który poniżej powtórzę nie został przez żadną z koleżanek zauważony ( skomentowany ) -. "Proponuję zapoznać się z ostatnim nr "Magazynu Pielęgniarki i Położnej" oficjalnym pismem NIPiP, będącą z nami od niestety 20 lat. Pominę tu przedstawioną w artykule redakcyjnym przez p. Zofię Małas całą, pełną sukcesów , historię walk izb o lepsze jutro polskiej pielęgniarki z przedstawieniem zasług izb i przejdę do str. 36. Spogląda tam na nas uśmiechnięta p. Prezes NRPiP. Ma powody do zadowolenia, też uśmiechałabym się, gdyby moje wynagrodzenie zasadnicze wynosiło miesięcznie 18 543 zł, że o "trzynastce" nie wspomnę. Interesujące jest zdanie wypowiedziane przez p. Prezes - "NRPiP nie jest organem, który ma decydujący głos w sprawach wynagrodzeń i warunków pracy.Zgodnie z ustawą o związkach zawodowych kompetencje w tym zakresie mają związki zawodowe". Typowa "spychotechnika ". My izby cacy, cacy - oni, związki be. Wynika z tego że izby nic dla nas nie mogą zrobić. Mogą niestety i to dużo - np. pobierać od nas składki, otrzymywać dotacje z budżetu, ustalać i wypłacać sobie horrendalnie wysokie wynagrodzenia, kupować i wyposażać swoje siedziby, ustalać niezbędne do wykonywania pracy kursy kwalifikacyjne i specjalistyczne i brać opłaty za "wykłady" bez których pielęgniarka praktycznie niewiele może zrobić , i jeszcze wiele innych niezbędnych dla "dobra" pielęgniarki czynności. Ostatnio jedna z koleżanek wracająca z pracy po ciężkim dyżurze została na szczęście niegroźnie potrącona przez samochód. Nie miała stosownego przeszkolenia w zakresie zachowania się w drodze do i z pracy. Temat na kolejny , obowiązkowy kurs kwalifikacyjny. Koszt pokrywany przez pielęgniarkę z uwagi na brak w izbach środków - te zostały wykorzystane na inne "ważniejsze" cele.

#68  2017.08.10 17:04:00 ~kasia

Co do tych pań, które popierają szkolenia. Ja też popieram. Ale wewnątrzszpitalne. Wybierane przez pracodawcę i przezeń opłacane. Bądź jak system szkoleniowy ratowników, zbeira się punkty poprzez odbywanie darmowych kursów (gdzie zreszta jest tak na całym świecie). Pielęgniarki nie płaą za kursy w innych krajach, a jak ktoś przyleci z kursem płatnym to go kamieniami jeszcze obrzucą.

#69  2017.08.10 17:08:42 ~ewa

Krótka historia pewnego kursu kwalifikacyjnego - Kurs podzielony był na cztery moduły. Po każdym z nich należało rozwiązać test z przesłaniem wyników przez stronę internetową. Z uwagi na trudne pytania można go było rozwiązywać trzy razy. I tu mam pytanie - po co aż trzy jeśli po wysłaniu rozwiązania otrzymywaliśmy informację, które odpowiedzi są poprawne. Można było mieć za pierwszym razem zero poprawnych odpowiedzi , tak by za kilka minut tak zgłębić swoją wiedzę by uzyskać w drugim podejściu wszystkie poprawne odpowiedzi. O egzaminie końcowym nie wspomnę - zaraz po oddaniu testów każda z nas otrzymała świadectwo ukończenia kursu. Kurs był finansowany ze środków unijnych - bezpłatne dojazdy, catering i materiały ( nawet zeszyt i długopis ). I tak to nasza wiedza została "pogłębiona" , uzyskałyśmy "cenne" kwalifikacje a organizatorzy kursu i wykładowcy sporą kasę.

#70  2017.08.10 17:36:18 ~piel

Kwalifikacyjnych i specjalistycznych nie powinno być bo to nabijanie kabzy organizatorom i "nauczycieli " którzy nie wiedzą co mówią .W praktyce nalezy sie uczyc poszczegolnych zabiegów a doczytać to sobie mozna.Tak jest za granicą. A poza tym te mrożące sie kursy coraz bardziej osmieszaja studia które wygląda na to niczego nie uczą co by przygotowało do zawodu.KABZA! Bezczelna KABZA.

#71  2017.08.10 17:40:27 ~alfa

No i znowu wpadnie kasa korytu. Przebudźcie się kobiety!

#72  2017.08.10 18:57:19 ~ja

Rzygam pielegniarstwem .

#73  2017.08.10 19:22:36 ~piel

Izby mają wolne zawody,profesjonaliści mający prestiżową pracę z godnym wynagrodzeniem. A polskim pielegniarkom zdegradowanym do roli opiekunki urząd miejski czy wojewodzki powinien wydawać kwit uprawniający do wykonywania posługi. Izby wobec pielegniarek pełnią rolę ekonoma,poborcy dziesięciny i pasożyta.

#74  2017.08.10 19:34:05 ~Spec. Mgr

Ja też już powiedziałam sobie, żadnego kursu z pielęgniarstwa. Skończyłam studia licencjackie, mgr, podyplomowe z Zarzadzania w opiece zdrowotnej, kurs kwalifikacyjny, 8specjalistycznych i dwie specjalizacje. Starałam się bywać na różnych szkoleniach, seminariach, konfetencjach. Dopiero teraz do mnie dotarło, że koleżanki, które nie zrobiły nic, są na tej samej pozycji co ja. A nie wydały przynajmniej tyle pieniędzy. I nie mają też tej świadomości co ja, więc żyją sobie beztrosko. Jestem z prowincji więc trzeba było dojeżdżać na zajęcia, staże. Czasem nocować. Na wykłady jechać przed nocą, po nocy. Różnie bywało. Mam może 200zl więcej na pensji. Jeśli nauka to czego innego i zmiana zawodu, bo poważnie się nad tym zastanawiam.

#75  2017.08.10 20:07:42 ~alfa

Kursy robić tylko te, na które kieruje pracodawca. Będzie i urlop szkoleniowy. A to, co organizują izby, to tylko sposób na nabijanie izbiankom kasy. Ta kasa unijna powinna być na delegacje kursantom i i darmowy kurs a nie, żeby kursantki płaciły jeszcze tyle kasy ( po kilka tyś). To jest oskubywanie głupich, naiwnych białych niewolników z polskich obozów pracy. To chyba tylko w Polsce tak jest i to w majestacie prawa! Po co było kształcenie w szkołach pielęgniarskich i uniwersytetach! Nie myślałam, że dożyję takiego absurdu.

#76  2017.08.10 20:21:19 ~do67

Większość pielęgniarek o tym co napisałaś wie,ale jak masochistki dalej pasożyta dofinansowują szkoleniami niepotrzebnymi w naszej pracy.

#77  2017.08.10 20:55:27 ~mgr piel.

Kurs specjalistyczny dla mgr piel. :Sztuka zmiany pampersa przez jedną pielegniarkē choremu leżącemu. Niebawem może być niezbedny gdy na dyżurze bedzie siostra i ratownik medyczny lub siostra i opiekun medyczny.Taki kurs mistrzowski powinien być kosztowny bo za wyrafinowaną sztukę płaci się niemało.

#78  2017.08.10 21:00:07 ~do izb

Ad 77.To powinien być kurs kwalifikacyjny Będzie więcej kasy.

#79  2017.08.11 05:32:01 ~Do #78

Można też zrobić z tego specjalizację.

#80  2017.08.11 07:22:52 ~do79

Bez obrazy,ale i na toto znalazłyby się kandydatki gotowe zapłacić

#81  2017.08.11 10:45:19 ~do 79

Specjalizację to powinni zrobić na temat opieki nad 50 pacjentami przez jedną pielęgniarkę czyli- "POLSKA PIELĘGNIARKA TERMINATOR XXI WIEKU"

#82  2017.08.11 11:06:06 ~do 81

To prawda!

#83  2017.08.11 13:22:25 ~Służba

A co w sytuacji jak się nie korzystało z dofinansowania do jakichkolwiek kursików i przechodzi się na emeryturę? czy izby zwracają jakąś kasę i nie pytam bynajmniej o odprawę:)

#84  2017.08.11 13:48:08 ~a_

Do# 83, Smutne to, ale nawet dobrego slowa nie dostaniesz na do widzenia.

#85  2017.08.11 13:57:23 ~do84

Na ch-j komu dobre słowo od sprzedawczyków

#86  2017.08.11 18:55:01 ~piel

Ale nawet jak pójdziesz na emeryturę to trzeba płacić haracz jak chcesz dorobić

#87  2017.08.11 19:32:36 ~piel

Jest jakaś iskierka. Przeczytane w Interii-http://fakty.interia.pl/polska/news-rmf-jest-odpowiedz-ministra-zdrowia-na-list-prezydenta-ws-pr,nId,2428065

#88  2017.08.11 20:04:22 ~do87

Iskierka w twojej naiwnej główce

#89  2017.08.12 06:50:12 ~Do #87

"Z popielnika na Wojtusia Iskiereczka mruga, Chodź, opowiem ci bajeczkę, Bajka będzie długa. Patrzy Wojtuś, patrzy, duma, Łzą zaszły oczęta, Czemuś mnie tak okłamała, Wojtuś zapamięta. Już Ci nigdy nie uwierzę, Iskiereczko mała, Chwilę błyszczysz, potem gaśniesz, Ot i bajka cała."

#90  2017.08.18 09:40:48 ~piel. dypl

Nie rozumiem tej sytuacji w której rozszerzenie programu w oparciu o kształcenie ogólne na poziomie średniego szkolnictwa medycznego nazwane jest "specjalizacją"( utworzone pod koniec lat 60-tych XX w.), gdy studia w zakresie omawianej dziedziny funkcjonują w Polsce od lat 70-tych XX w. Nie jasne jest też nazwanie absolwenta kształcenia nazwanego 'specjalizacją'-'specjalistą', ponieważ np. " Słownik języka polskiego "pod red. M.Szymczaka z lat 80-tych definiuje 'specjalistę'-człowiek odznaczający się gruntownym znastwem w jakiejś dziedzinie, biegły w jakiejś specjalności. Jak można być znawcą w danej dziedzinie bez pełnego w niej wykształcenia ogólnego?

#91  2017.08.20 06:17:44 ~Do #90

Oto dowód na Twoje błędne rozumowanie - czy poszukując do wykonania prac remontowych w mieszkaniu będziesz szukać "ludzi odznaczających się gruntownym znawstwem w jakiejś dziedzinie, biegłych w jakiejś specjalności". Czy od odznaczającego się gruntownym znawstwem w swojej dziedzinie murarza, hydraulika itp. będziesz wymagać "pełnego wykształcenia ogólnego" ( dyplomu mgr inż. budownictwa czy instalacji sanitarnych ) ?

#92  2017.08.21 19:52:20 ~a_

Do #91, moze lepszy przyklad: lekarz po skonczeniu studiow /w pelnym wymiarze/ robi specjalizacje w swojej dziedzinie, jak to sie ma do licencjata ze specjalizacja? Twoja argumentacja ma sie nijak do mojego przykladu, znaczam , ze rozmawiamy o pracownikach med. Drogie kolezanki to nie jest LICYTACJA na wyksztalcenie. Chce pojac tok rozumowania tych, co tak nas urzadzili, ale jak widac nie starcza mojej malej slicznej glowki.

#93  2017.08.21 23:38:51 ~#93

Należy pogratulować Izbą,że potrafią tak manipulować i nabijać w butelkę. Brawo !

#94  2017.08.22 09:19:22 ~do93

Izbom,a nie izbą-naucz się wreszcie!

#95  2017.09.04 10:54:25 ~ona

SPECJALIZACJA EPIDEMIOLOGICZNA W CHORZOWIE za 3 600 zł !

#96  2017.09.04 12:52:48 ~do95

To płać jak nie masz co z kasą zrobić

#97  2017.09.04 13:16:37 ~piel

Są jeszcze głupie i naiwne?

#98  2017.09.15 10:54:14 ~ewa

Miały być bezpłatne szkolenia i gdzie one są

Dodaj komentarz